Preparation for winter

 





Zdravo ljudi! Danas jedna malo toplija varijanta za vas. Kao što sam i obećala da ću vam slikati komad iz svoje wishliste sa Romwe sajta, pa evo obećanje ispunjeno. :) U pitanju je jedan dzemper, divne boje sa cvetnim printom. Ko prati moj instagram i blog zna koliko ja volim cvetni print. Smatram da ovakav dzemper je uvek pun pogodak, jer kao što rekoh zbog boje koja ga čini univerzalnim i možete ga jako lepo kombinovati i nositi tokom hladne zime pa čak i jeseni. Ovakvi rukavi su jako popularni ove sezone, što dodatno čini da vaš outfit izgleda moderno i u trendu. Generalno smatram da su oversize dzemperi jako u trendu i zanimljivi za nošenje, jer uvek imate da kažem keca u rukavu :D ukoliko nemate inspiraciju za određeni dan, možete ih nositi uz uske farmerke ili ovako sa pantalonama kao ja, takođe uz usku kožnu suknju. Varijante su razne. Ukoliko niste imali priliku da poručujete sa ovog sajta, moje iskustvo je za sada pozitivno. Zadovoljna sam kvalitetom i možete da očekujete još dosta outfita sa ovim komadom. :)  Ostaviću vam naravno link! Nadam se da vam se dopao ovaj post, pišite mi komentare! xoxo 

Hello people! Today, a little warmer variant for you. As I promised I take few pictures of piece from my wishlist from Romwe site, so this promise is fulfilled. :) It's a great looking sweater with a floral print. Who follows my Instagram and the blog knows how much I like the floral print. I think that such a sweater is always a hit. As I said, because of the color that makes it universal, you can combine it very well and wear it during the cold winter and even in the autumn. These sleeves are very popular this season which additionally makes your outfit look trendy. In general, I consider that oversize sweaters are very trendy and interesting to wear. If you do not have inspiration for a particular day, you can wear them with tight jeans or this with pants like me, also with a tight leather skirt. If you did not have the chance to order from this site, my experience is positive for now. I am satisfied with the quality and you can expect a lot of outfits with this piece. :) I'll leave you a link!
I hope you like this post, write me a comment!










                                              SWEATER: https://goo.gl/T3ZPcq