Autumn is coming!


Pozdrav ljudi! Nije me bilo baš dugo, ali bitno je da sam sada ovde. Tako da, od mene danas jedna kombinacija koja je vrlo pogodna za ovo promenljivo vreme i kada polako ali sigurno koračamo u novo godišnje doba. Kao što se da primetiti, moja ljubav prema cvetnom printu je i dalje prisutna.
Što se tiče ovog blejzera ( ogrtača ) mislim da ne treba pomenuti, da su bili hit celog leta pa čak se mogu fino "upakovati" i za jesen, uz neki cool iscepani đins ili ovako u malo elegantnijoj varijanti sa crnim pantalonama. Svakako je izbor na vama. :) Nadam se da vam se dopao moj izbor i željno očekujem komentare!!


Hello guys! I did not publish anything for a long time, but it is important that I am here now. So, from me today, a combination that is very suitable for this variable time, when slowly but surely we are going in the autumn. As you can see, my love for the flower print is still present. As for this blazer, I do not think it should be mentioned that they were big hit this summer, and they can even be fine packed in the autumn, with some cool tron jeans or in a slightly more elegant version with black pants. It's definitely the choice on you. :)
I hope you like my choice and I look forward to your comments !!