Lovely Blue


Verovatno ste primetili da kroz par postova unazad svoje kombinacije bogatim plavom bojom i to ovom nebeskom plavom koja se divno stapa sa bledom kožom. Ovu košulju sam sasvim slučajno kupila, moram reći da je jako prijatna za nošenje i ima te karnere koje ja volim, prugice. Ovaj outfit je idealan za odlazak na posao, fakultet uz zamenu torbe možda. Danas su jako popularni rančevi, tako da zamenite torbu sa rancem u beloj ili srebrnoj varijanti. Ja ovde nosim iscepane farmerke, ali i to možemo isto da promenimo u slučaju neke specijalne prilike, divne bele cigaret pantalone bi se savršeno uklopile za neku svečaniju priču. Igrajte se sa različitim komadima i obavezno mi napišite koji su vaši omiljeni. :)


You've probably noticed that in a few posts back in my combinations there are a lot of sky-blue that blends beautifully with the pale skin. I bought this shirt because I really like it, I must say it is very pleasant to wear. This outfit is perfect for going to work or college, and instead of bags you carry a backpack. Today they are very popular, so replace the bag with a backpack in white or silver. I wear torn jeans, but it can also be changed in the case of a special occasion, lovely white cigarette pants would be a perfect fit for a special occasion. Play with different pieces and make sure that you write to me what you love to wear. :)