Like an alien


Pozdrav! Ovaj post je savršen primer kada želite da se obučete jednostavno, ali ipak da privučete pažnju efektnim komadom kao što su ove pantalone. Moram da priznam, da su mi u početku bile zaista čudne, ali moda je igra, zar ne? Zašto onda da ne probamo nešto novo. Budući da sam ja želela da ove pantalone budu u prvom planu, uklopila sam ih sa belom majcom i patikama, uz to sve jednostavna torba. Međutim, ovaj outfit možete slobodno transformisati sa nekom bluzom koja otkriva ramena na primer i to u pink boji. Takodje, neka zanimljiva torba, prosto imate jako veliki izbor. Kako vam se dopao moj? :)

Hello! This post is a perfect example of when you want to get dressed simply, but to attract attention with effective piece like these pants. I have to admit that in the beginning were really strange, but fashion is a game, right? So why not try something new! I wanted to highlight these pants! Also there is white T-shirt, sneakers and a simple bag!  However, you can wear a blouse with open shoulders, for example, in the pink color. Also, some interesting bag! How did you like my choice?